החזר מס לעצמאיים

בדרך כלל אנו נתקלים במושג החזר מס לשכירים, אך גם לעצמאיים מגיע החזר מס. לעיתים קרובות מדי עצמאיים אינם מודעים לעובדה שמגיע להם החזר מס כלשהו מהמדינה. כיום במדינת ישראל ישנו מצבור אדיר של כספי מס שלא נדרשו מסיבה זו או אחרת. תהליך החזר מס הוא תהליך מורכב לפחות מהבחינת בירוקרטיה אשר לעיתים יכולה להיות מסובכת לדרוש מבעל העסק זמן שלא בטוח יש לו. לכן מומלץ ביותר בעניין של החזר מס לעצמאיים לפנות לרואת חשבון יעל לקסר אשר דואגת ללקוחותיה תוך שירות אדיב וכמובן ניסיון אדיר של מעל לעשרים וארבע שנים.

כיום ניתן לבדוק בקלות אם אתם זכאים להחזר מס מהמדינה, ישנם תוכנות ברשת שניתן לבדוק דרכן וכמו כן דרך האתר של מס הכנסה, כמובן שניתן לבצע את כל התהליך בעזרת רואה חשבון שזוהי הדרך הקלה והמומלצת ביותר בנושא של החזר מס לעצמאיים.

יועץ מס שכר

ניתן לחסוך בתשלומי המס באופן משמעותי, ישנם עסקים בישראל שללא החזרי המס לא היו שורדים ונסגרים מהר כמו שנפתחו. לחיסכון במס יש משמעות אדירה על התנהלות העסק. יועץ מס שכר הוא אינו רואה חשבון ושני המקצועות הם שונים. בעצם כדי לבחור בין רואה חשבון לבין יועץ מס שכר ישנם מספר גורמים, בדרך כלל אנו נבחן את גודל העסק ואופיו של העסק אין איזו קביעה חד משמעית אם לעסק זה מתאים יותר רואה חשבון מאשר יועץ מס שכר. רואה חשבון יכול להתנהל מול כל הגופים בישראל אם זה מע"מ מס הכנסה, ביטוח לאומי, בשונה מיועץ מס אשר מוגבל יותר ויוכל להתנהל רק מול חלק מהרשויות.  בכל מקרה כדי להתנהל נכון מבחינת שכר מומלץ לבחור ביועץ מס שכר בעל ניסיון אשר יוריד מכם לחץ מיותר ויחסוך לכם זמן יקר.

משרד רואי החשבון של יעל לקסר שם על דגלו לעבוד מתוך מקצועיות ,דיוק ושירות אישי.

אצלנו אתה לא אחד מלקוחות- אצלנו אתה תקבל עדכון יומי על מצב העסק, תזרים, גביית חובות מלקוחות , התאמות בנק . חשוב לנו שתהיה מעודכן בכל רגע נתון על מה שקורה בעסק בזכות העבודה שלנו אתה יכול לפנות זמן לעשיה בעסק זה המקצועיות שלנו!